فقط محمدم

فقط محمدم

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



سلام محمدم خوبی؟

میدونی دوریت خیلی آزارم میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی بهش میخوام عادت کنم!!!!!!!!!!!!

میدونم خودتم داری کمکم می کنی ولی در کنار تو بودن حس دیگه ای داره

گرمی وجودت آرامشم میده

بهرحال اینجا واست پست می ذارم که بخونی

دوست دارم واسه همیشه



نظرات شما عزیزان:

**فریاد بی صدا**
ساعت13:53---3 آبان 1391
سلام خانوم.

از این که بهم سر زدین خیلی ممنونم. امیدوارم به زودی زود مشکلتون حل بشه و بتونین بازم کنار هم باشین.

بازم بهم سر بزنین.

اگه خواستین منم لینک کنین من شما رو لینک میکنم تا هر روز بهتون سر بزنم و خبر خوشی ببیننم و به زودی بخونم که برگشتین پیش هم.

تو این ماه عزیز دعاتون میکنم. فردا روز عرفه است خودتونم سعی کنین با روزه گرفتن تو این روز و مدد خواستن از امام حسین (ع) برا مشکلتون حلش کنین.
پاسخ:سلام مرسی. شما هم حتما واسم دعا کن.


tinna
ساعت15:04---2 آبان 1391
سلام گلم...اسم عشق منم محمده..ولی ترکم نکرده خودم قصد دارم ترکش کنم..ولی خیلی دوسش دارم....من تو وبم یه نوار گذاشتم که....نمیدونم چطوری بگم..بیا ببین...روش کلیک کن کدشو بزار تو وب خودت حتما خوشت میاد مطمئنم....راستی اگه زحمتی نیست نظرم بده و اگه با تبادل لیمک موافق بودی بگو

گلی
ساعت16:37---30 مهر 1391
سلام دتر گلم ازین به من سر زدی ممنونم از مهربانیات کم نشه

جان چراغان کنی

از عشق کسی بی امیدش ببری رنج بسی

تب و تابی

ببری هر نفسی

به وصالی برسی یا نرسی

سینه بی عشق مباد

محکم باش وقوی تو از پس هر مشکلی بر میای و قدر این دوست داشتن و عشق رو بدون

باز بهم سر بزنپاسخ:سلام- مرسی گلم بازم بیا


دودوست شیطونkhodam
ساعت14:28---22 مهر 1391
سلام مر30 سر زدی

ایشالا مشکلتون حل شه خانومی
پاسخ: سلام.مرسی


asal
ساعت14:07---22 مهر 1391
ما شبیه همیم هردو عاشق هردو از عشقمون دور اسم عشقه منم محمدهپاسخ: سلام-گلم انشاالله درس بشه همه چی. میدونی محمدم شوهر خوبیه ولی این روزا نمیدونم چشه؟؟؟؟؟؟؟ دارم دیونه میشم از دوریش البته خودش هم مطمئنم واسش سخته خدا کنه اول به خودش بعد به من رحم کنه. بازم سربزن گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 مهر 1398برچسب:, توسط غریبه آشنا
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :